نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

و خدایی که

1393/1/21 14:23
نویسنده : مامان فريبا
11,210 بازدید
اشتراک گذاری

نگران سلوکت نیستم نیروانا،

امروز بهت گفتم نیروانا وقتی بخواهی با خدا حرف بزنی چه جوری حرف میزنی؟

گفتی نمیدونم.

گفتم همین که بگی خداجون مرسی، خدا جون تشکر، خدا میشنوه.

گفتی خدا اینجا هست، کانادا دوره، خدا تو کانادا نیست.

و بعد بلافاصله دراومدی که

خدا خیلی بزرگه، توی همه ی شهرا هست، کانادا، کرمان، تهران، مشهد، بم ...، خدا تو مسجدام هست. کنار ما میشینه، باهامون حرف میزنه ولی ما نمیبینمش.

و این شعر زیبا بیادم اومد که این چند روزه توی مهد یاد گرفتی:

یک شب پر ستاره           خواب خدا رو دیدم

خدا به من سلام کرد        منم اونو بوسیدم

با صوت کودکانه               شعری خواندم برایش 

از بس که مهربان بود        خود را کردم فدایش

اینا اولین قدمای تو به سوی نیرواناست نیروانای من، مگه نه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مصطفی
21 فروردین 93 17:48
تو گوگل دنبال واژه نیروانا می گشم، به وبلاگتون رسیدم. دیدم عشق شما همون نیرواناست... سبز بمانید...
مامان فريبا
پاسخ
درود دوست گرامی، ممنون از نظر پرمهرتون، نیروانا نهایت عشق منه و کاش بهش برسم. شمام سبز و مانا باشید
مامی آرشیدا
22 فروردین 93 0:50
عزیزدلم باخداباش پادشاهی کن بیخداباش هرچه خواهی کنهمیشه رنگ خداتوزندگیت پاشیده باشه الهی
مامان فريبا
پاسخ
قربون کلام شیرین و دلنشین شما خاله جونم. آرشیدام رو ببوسین
مامان آرشين
22 فروردین 93 19:38
وااااااااي كه چقدر دلم خدا رو خواست تو همين لحظه ... مرسي كه با اين پستت حس خوبي بهم دادي...
مامان فريبا
پاسخ
فدات شم فرناز اهل دلم. مرسی که انرژی خوبت رو به منم برگردوندی. بوس برای تو و آرشینم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 8:34
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از شادی و موفقیت
مامان فريبا
پاسخ
مرسی سعیده جونم. بر تو هم مبارک . فرخنده عزیزم. آرتینم رو ببوس
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
24 فروردین 93 0:31
چقدر زيباست خدا شناسيت عزيزكم !
مامان فريبا
پاسخ
به زیبایی قلب پاک شما خاله جونم
مامان مهبد كوچولو
24 فروردین 93 9:00
قربون اسم قشنگش و قربون اينهمه صفاي وجودش شاد باشيد هميشه
مامان فريبا
پاسخ
قربون مرامتون خاله جون. شمام همینطور الهیییییی
الهه مامان یسنا
24 فروردین 93 9:16
ای جانم عزیز دل که این قدر خوب درک کردی نازنینم
مامان فريبا
پاسخ
یعنی از جوابی که داد خودمم کف کردم. واسه همین نوشتم نگرانش نیستم. مرسی عزیزم. دلم برات تنگ شده بود
مامان حسني
25 فروردین 93 11:41
سلاممممممممممممممم سال نو مبارك (ببخشيدديرشده) الهي سال خيلي خوبي پرازشادي وارامش داشته باشيد فريباجونم ازطريق وايبرواس ام اس برات پيغام مي فرستم ولي جواب ندادي گفتم شايد شماره ام را نداري يا موبايلت مشكل داره ازراه دور مي بوسمتون
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزممممممم، نه بابا دیر نشده هنوز، فصل بهار تا آخرش سال نوست فدات شم من جواب وایبرت رو دادم. اس رو یادم نیست فائزه جون. تو هم منو ببخش گلم. ببوس حسنام رو. دوسِتون دارم
مامان نیایش
25 فروردین 93 17:45
عزیزم قربون تو و شعر خوندنت خیلی قشنگ بود خداشناسیت نیروانای من
مامان فريبا
پاسخ
قربون خاله زهره ی عزیزم! دوسِت داریم و نیایش نازنین رو
محبوبه مامان الینا
30 فروردین 93 11:53
مامان فريبا
پاسخ
عزیزی