نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

آری آغاز، دوست داشتن است

1392/9/1 19:34
نویسنده : مامان فريبا
4,875 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح که چشام رو به اول آذر باز کردم این جمله مث خورشید به من تابید. هی اومدم برات بنویسمش هی نشد تا اینکه بهترین مصداقی که می شد امروز بر این زیباترین جمله دلالت کنه پدیدار شد. بعد از اینهمه مدت که کرمانیم بالاخره میزبان بانوی آب شدیم. باران و بانوی آب امروز، اول آذر ماه، بهترین ماه، دنیا بر ما باریدند، آرام و آسمانی. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
1 آذر 92 20:19
به به، وارد ماه آذر شدیم همون ماهی که خدا یه ماه رو تقدیم فریبا جونم کرد منظور از بانوی آب، خواهرتون هستن؟!
مامان فريبا
پاسخ
محبتای آذرماهیت رو هیچوقت فراموش نمیکنم حتی اگه نتونم یه ذره ش رو هم جبران کنم بانوی آب، آناهیتا دوست نیرواناست که معنی اسمش الهه ی آب ه. مامانش زینب دوستمه ولی عین خواهر میمونه برام. اینم آدرسشه که یادم رفته توی متن لینک کنم : http://anahita89.blogfa.com
زینب
2 آذر 92 6:49
چقدر دوست داشتنی هستند این دو یار مهربان.... ماه نیروانایی مبارک
مامان فريبا
پاسخ
مث تو و دختر نازت دیانا که دلم براتن یه ذره شده. مرسی عزیزم. همیشه ت مبارک
mina=>parvuuuune kaghezi
2 آذر 92 8:48
in dokhtara hamin Ari and hamin Aghazand hamin dust dashtan and hamin barunan hamin shoma and!!!! ye AAAAAAAAAAAAlame GooooooL!!! barunaye khoda!!!
مامان فريبا
پاسخ
عاشقتم پروانه جون، یه عالمه بوسه و گل به روی ماهت که خودِ خودِ پروانه ای
الهه مامان یسنا
2 آذر 92 9:57
عجیب که منم ازز دیروز به فکر شما بودم هی اومدم واست مسیج بزنم و اولین روز ماه تولد نیروانام رو تبریک بگم ولی هی نشد .حالا میگم : آذرماهتون گلگون و پر نور و شاد.هرروز ماه به زیبایی یازدهم آذر. وایی وقتی من این دوتا گل رو کنار هم میبینم دلم ضعف میره واسه بغل کردن هردودشون
مامان فريبا
پاسخ
محبتت تازگی نداره عزیزدلم. ممنونم. همیشه ت گل و نور باشه دوست نازنینم. کاش یه روزی همین زودیا زیر بارون مهر شما هم تر بشیم. بوس و بغل برای الهه و یسنام
مامان احسان
2 آذر 92 11:12
گل من پیشاپیش تولدت مبارک
مامان فريبا
پاسخ
ممنونتم معصومه جونم. احسان نازنینم رو ببوس. همیشه به یاد مهربونیات هستم عزیزم
مامان آرشين
2 آذر 92 13:11
كلا هميشه صحبت از عشقو محبت زيبايي و مهربوني و.. ايناست همينه كه ادم رو جذب ميكنه ديگه
مامان فريبا
پاسخ
نازنینی فرنازم. نگاه تو قشنگه و دوست نواز! مرسی که اینهمه بهمون محبت داری هرچند که من نتونم پابه پای تو حق دوستی بجا بیارم. آرشینم رو ببوس
شايان
2 آذر 92 13:28
ممنونتم همشهری نازنینم، دوست عزیز و بامعرفتم. خیلی دوسِتـون دارم
مامی آرشیداجون
2 آذر 92 15:25
عزییییزدلمچه مبارک ودوست داشتنی
مامان فريبا
پاسخ
برای هر دومون پر از هیجانه این ماه مگه نه عزیزدلم
مهسا مامان نورا
3 آذر 92 0:37
به سلامتی من عاشق این متنم فریبا جون
مامان فريبا
پاسخ
منم عاشق مهر و وفای توام دوست نازنین
کاکل زری یا ناز پریییی
3 آذر 92 16:34
اخیییییییییییی دخمرای خوشکلممممممممممممممممممم چقدر نازین شمااااااا
مامان فريبا
پاسخ
مرسی خاله هانیه ی عزیز ما. چشاتون نازه. بوس بوس
مامان مهبد كوچولو
4 آذر 92 7:46
عزيزززززززززززززززززززززززززم چه گلهاي خوشگلي كنار هم نشستن . ماه آذر دوست داشتني تون مبارك ...
مامان فريبا
پاسخ
محبت داری مهربونم. کاش یه روزی مهبد گلم هم به جمعشون اضافه شه نه همه روزت مبارک عزیزم. ممنونتم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
11 آذر 92 0:28
تولدت مبارک عزیزم
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم.
مامانی درسا
11 آذر 92 2:04
عزیزم دخترک پاییزی ..... امیدوارم لحظات زیبای زندگایت به اندازه رنگین کمونی زیبا پس از باران خاک خورده و نمدار باشه ....... و مانند بهاران زیباو خرم همیشه سلامت و شاداب باشی ..... و همانند شکوفه های تابستانی همیشه در حال شکفتن باشی و خانه دلت هیج وفت زمستانی نباشه عزیزم تولدت هزاران بار مبارک نیروانای عزیز ما
مامان فريبا
پاسخ
قربون محبتتون خاله جونم. الهی برای شما و درسای عزیزمم همیشه شکفتنِ بهاری باشه
مامان مهبد كوچولو
11 آذر 92 9:01
جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام وقت شکرگزاریِ به سوی درگاه خداست عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه زندگیم با بودنت درست مثلِ بهشته تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک تولدت مبارک، تولدت مبارک فريبا جونم چهارمين سال پادشاهيت بر اريكه ي با شكوه و با صلابت مادري مبارك . انشالله كه نيروانامون به كمال نيروانايي دست پيدا كنه و هر روز با تولد لبخندهاش اميدوارتر از قبل به سوي خوشبختي سوقش بديد و سايه ي شما و بابا حامد مهربون هم بر سرش مستدام .... عزيزم توي اين روز قشنگ بهترينها رو از خدا براتون آرزو ميكنم . پ ن : عزيزم ببخشيد كه توي اين پست تبريكم رو نوشتم ، آخه به خاطر حضور شاپرك ها در وبلاگ نيروانا تا جايي كه رد پاي شاپرك هاي خوش آب و رنگ حس ميشد ، نميشد كه قسمت نظرات رو باز كنم حالا چرا نميدونم !!ا اين بود كه براي عرض تبريك توي اين پست خدمت رسيدم ، متن پست بالرين پروانه عالييييييييييييييييييييييي بود عالي