نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

سهم من از خدا تویی

1392/7/22 8:57
نویسنده : مامان فريبا
5,634 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقانه های تو برای من یه شبی که آروم توی آغوش من خوابیدی:

مامانی دوسِت دارم با همین ابروهای قشنگت

دوسِت دارم با همین لبای قشنگت

دوسِت دارم با همین چشای قشنگت

دوست دارم با همین موهای قشنگت

دوسِت دارم با همین شلوارت

دوسِت دارم با همین لباست

...

تا حالا هیشکی یه همچین شعر قشنگی در وصف من گفته آیا!؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

جیران بخشنده
22 مهر 92 14:12
عزییییییزم


الهه مامان یسنا
23 مهر 92 0:22
نوش جان فریبا جونم

قربونت عزیزدلم
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 0:46
کامنت گذاشتم اما به نظرم نرسیده

خوب معلومه فرشته هامیتونن درباره مادر خوبیها و ارامش اینچنین شعر زیبایی روبگن خوب نبروانای ناز من هم با تمام وجود وعشق نازش این شعر رو واسه مامانی سروده دیگه

بزن دست قشنگ رو به افتخار شاعرک ما

عزیزدلم دیروز بین ساعتای کلاسم اومدم به پاسخ دادن به مهر و محبت دوستان و تا به نظر تو رسیدم همکارا وارد کلاس شدن برای رفع اشکال و مجبور شدم به کنسل کردن.
البته پیش از این هر پیغام مهری ازت رسیده با تمام وجود تأیید کردم. شاید ثبت نشده باشه عزیزم. منو ببخش دوست صبورم.
مرسی از محبتت به من و نیروانا. ایشالا نورای نورانی مام روزی شعر ناب و بلندی در وصف مامان نازنینش برامون میگه. خیلی دوسِتون دارم. بازم از اینهمه تأخیر معذرت میخوام. ببوس نازنین نورا رو
شايان
23 مهر 92 9:06
عززززززززززيزم وقتي مامان اينقد خوش ذوق و خوش سخن باشه همچين دخملي بعيد نيست
ايشاله هميشه در كنار هم دلشاد و تن سالم باشيد

مرسي عزيزم. لطف داري به من. از نظر خوبت انگيزه و انرژي ميگيرم. چه دعاي قشنگي كردي،‌براي تو هم آمين ميگمش. شايانم رو ببوس
مامان آناهيتا
23 مهر 92 11:00
عاشقتم دخملي پاييز و رنگين كمون

مام عاشقتيم خاله ي پر از گرماي تابستون با دختري لبريز بهار
مامان نیایش
23 مهر 92 12:05
عالی عالی قربونت برم الهی

فدات شم خاله ي هميشه عاشق
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 13:53
فریبا جون دو بار روی این پست نظر گذاشته به دستت نرسیده

مهسای من شرمنده تم عزیزم. برات نوشتم دوست جون. ایشالا که منو ببخشی
مامان آرشين
23 مهر 92 19:32
قطعا و يقينا همچين شعر نابي فقط از يه دختر مهربون براي مامانش بر مياد آفرين عاشق محبتتم دختر مهربون

فرناز جونم، آرزو میکنم یه روز آرشین گلم یه غزل ناب در مورد فرنازی که میشناسم بگه و دل همه رو ببره
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:34
عید قربان مبارک التماس دعا

عید تو هم مبارک مهسای نازنین. همیشه شاد باشی دوستم
لی لی مامی آرشیدا
23 مهر 92 20:24
عزیییییییزم...نیروانای نازم چه عاشقانه ای !!چه کیفی کردی مامان فریبااون لحظه ای که عاشقانه وخالصانه واسمون یه چی میگن وتندوتندمیبوسنمون خیلی کیف داره

مطمئنم که تو هم عاشقانه های اینجوری آرشیداجونم رو جسابی چشیدی و لذتش رو بردی. لحظه لحظه ت پر از عشق و مهر لی لی جون
سیما
24 مهر 92 7:32


قربونت سیماجون. اشکانم رو ببوس
مهسا مامان نورا
24 مهر 92 13:58
دشمنت شرمنده مهربونم ما هم شما رو دوست داریم به اندازه ستاره ها
کارت عزیزم واجب تره من یکی که نمیخوام مزاحم و متصدی اوقات کاریت بشم

قربون محبتت عزیزم. اختیار داری. دوستای نازنینم همیشه اولیت دارن ولی بعضی وقتا ناچارم ترک اولی کنم. مرسی که درکم میکنی دوست خوبم.
زهرا (مامان طه )
25 مهر 92 12:34
ای جانم خدا برات حفطش کنه

خانومی بروزم

مرسی عزیزم. حتماً میام
مامان بردیا
25 مهر 92 13:32
دوستت داریم با همین شعر قشنگت


دوست داشتنی هستی خاله جون با بردیای نازنینت
مامان ساینا و سبا
25 مهر 92 16:01
یه عالمه بوس می فرستم واسه دختر رویایی خاله فریباجون


مرسی خاله منم همه شون رو میگیرم و میذارم توی قلبم و بعد برای شمام یه عالمه بوس میفرستم. بهمراه فرشته های نازنینتون

حنانه
25 مهر 92 22:59
سلام
وای چه قشنگ بود

سلام عزیزم. قشنگی از روح و نگاهته خاله جون
مامان مینا
26 مهر 92 0:38
سلام خیلی وقت بود به دلیل مشغله ی کاری وقت اومدن به نت رو نداشتم الان که اومدم دیدم خیلی دلم برای نیروانای عزیزم تنگ شده گفتم بیام یه سری بهش بزنم که چشمم به جمال دخترک شیرین زبون روشن شد...
امیدوارم منم شاهد سرودن همچین عاشقانه هایی از طرف ریحانه ی نازم بشم.

سلام خاله مینای عزیز. چه خوب شد که اومدین. ببخش که اینهمه مدت ازت بیخبر بودیم و نرسیدیم سراغتون رو بگیریم. شما مهربون و بامرامی خاله جون. خدا ریحانه ی گلم رو براتون حفظ کنه. شک ندارم یه روزی اونم همچین براتون نقل و نبات افشونی کنه که حالشو ببرین. دوسِتون داریم
مامان احسان
27 مهر 92 11:15
ای جونم مهربان دختر خدا حفظت کنه

قربونتون خاله جون
مهسا مامان نورا
27 مهر 92 16:56
خصوصی واست گذاشته بودم فریبا جون چک کردی؟


آره عزیزم. به روی چشم دوست خوبم. کاش بتونم
زینب
27 مهر 92 19:09
شعری بس زیبا در وصف فریبای مهربان دوست داشتنی عزیز زیبا

قربون محبتت دوستم
محمد
27 مهر 92 20:51
باسلام . شالهاي فوق العاده زيبا با طراحي منحصر به فرد براي ايام ولنتاين و شخصيت هاي كارتوني براي كودكان دلبندتان و ...... هديه اي مناسب براي كساني كه عاشقانه دوستشان داريد . به سايت ما سر بزنيد . http://redheart.hamvar.ir
مامان اینده یه فسقلی
28 مهر 92 0:05
الهیییییی....

♥♥


قربونت
سارا مامان آرام
28 مهر 92 14:45
سلام دوستم
وای چقدر دلم تنگ شده بود براتون
غیبت این مدتم رو ببخشید
قول میدم فعال بشم دوباره

سلام عزیزم. چشممون رو روشن کردی. باعث افتخاره باهات بودن. منم خدمتت نرسیدم ببخش. همیشه شاد و سرزنده باشی الهی
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
28 مهر 92 18:34
اى جاااااااااانم
عشقولانه هاى مادر ، دختريتون مستدام

مرسی عزیزم. برقرار باشین شما مادر و دختر عاشق هم
مامان خورشيد
30 مهر 92 16:02
آخ قربون اينهمه عشق. قربون شما كه اينهمه عشق رو پرورش دادي.
ممنون كه نيروانا دنيامون رو پر عشق مي كنه.

قربون مرامت عزیزم. با هر لحظه تابش خورشیدت عشق به جهان ارزانی میشه و من خوشحالم که دنیای ما پر از عشق نازنینامون میشه.