نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

دِيه نتُن !

1390/1/9 14:14
نویسنده : مامان فريبا
7,232 بازدید
اشتراک گذاری

نيروانا جان، خيلي دلم مي خواد همه ي كاراي بامزه ات رو ، شيرينكاريات رو و همه ي خوشمزه بازيايي كه درمياري و هي خودت رو بيشتر تو دل ما جا ميكني بنويسم. ميدوني تازگيا يه اصطلاح ياد گرفتي كه وقتي ميگي قند تو دلم آب ميشه. يه روز كه پيش آريا بوديم و داشت گريه ميكرد بهونه ي مامانش رو ميگرفت بهت گفتم "نيروانا جان بگو آريا گريه نكن" و تو با اون صداي دلنشين و زيرت تكرار كردي " آييا ديه نتن". طوطي من ! حالا هر وقت هر ني ني گريه ميكنه تو ميگي "ديه نتن". ميدوني بامزه ترش چيه ؟ كه وقتي خودتم گريه ميكني يهو وسطش ميگي "ديه نتن، ني ني ديه نتن"!!!!!!!

niniweblog.com

پي نوشت : آريا دوست عزيز نيرواناست كه فقط 24 روز از نيروانا بزرگتره. من و مامان آريا كه از قبل با هم دوست بوديم لحظات بارداري رو تقريباً همزمان تجربه كرديم و حالا هم بچه داري و اين حس مشترك باعث نزديكي بيشتر ما بهم شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
9 فروردین 90 17:17
الهی چه قدر نازی ماهان منم به نکن میگه نتن


مرسي. نازي به ماهان جان. خدا حفظش كنه.

مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 11:53
فکر کنم این دو تا پستم رو هم ندیده بودی اگه دوست داشتی بخون
http://ninish.niniweblog.com/p1.php


همه شو خوندم لذت بردم .مرسي عزيزم