نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

شیرین تر از عسل

1392/4/19 7:46
نویسنده : مامان فريبا
6,110 بازدید
اشتراک گذاری

برای یه شروع زیبا بعد از اینهمه تأخیر، هیچی زیباتر از این نمی تونست باشه که یه اس برات بیاد با این متن:

asalsoltani.niniweblog.com منتظرتونیم.

دیشب، بیدارخوابیای این چند روزه که حکایت مفصلش رو بزودی کلید میزنم به اضافه ی شام خوشمزه و زیادی که خونه ی زینبم نوش جان کردیم بند کرکره ی چشام رو که به معده وصله چنان کشوند پایین که دیگه هیچی نفهمیدم (یادت بخیر مریم جون با این تعبیر بامزه ت)، جوری که وقتی این پیام اومد لای پلکهام فقط تا حدی باز شد که نام درخشان سمانه ی عزیزم رو بعنوان فرستنده ببینم.

و امروز صبح، روزم با خوندن پیامش روشن شد.

نیروانای عزیز من! این روز قشنگ و شیرین تر از عسل رو برات یادگار می کنم به نام زیبای عسل که وجود نازنین خودش و مامانش شیرینی و نور زندگی مون شده. الهی که دوستیامون به عمر خورشید باشه.

جای هیچ درنگی نیست. دوستای نازنینم نگاه عاشقتون رو میکشونم خونه ی عسلم و عکسای تولدش که اول صبحی کامتون شیرین تر از عسل بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان عسل
19 تیر 92 10:42
واااااااااااااااااااااااااي فريبا جونم مرسي . يه دنيا مرسي يه عالمه تشكر براي وجود گرمتون كه واقعا شيرينه .درست مثل عسل


قربون محبتت عزیزم، منم یه دنیا ازت ممنونم بخار بودنت که بهترین دلگرمیه، لبریز عشقه و انرژی.
میبوسمتون.
عکسای تولد رو ایمیل کن بانوی اول!
مامان آرشين
19 تیر 92 13:18
سلام اول تولد اين خانوم كوچولو رو تبريك ميگم. دوم خوشحال شدم كه ديدم پست جديد گذاشتي و بيصبرانه منتظرم ببينم چه خببر؟؟؟؟؟؟؟؟ راستي فريبايي اگه وقت كردي يه سري به پست اندر حكايت تست هوش شما تو وبلاگ ترمه جون بزن


سلام عزیزم، مرسی و تاخیرم رو ببخش. از اینکه منو میخونی و دلگرمم میکنی به نشتن ممنوم فرنازجون. چشم سعی میکنم. از این کم وقتی خجلم
زینب
20 تیر 92 8:12
سلام فریبا جون خدا رو شکر که بالاخره اومدی... اگه روز جمعه باهات اس ام اس بازی نکرده بودم که خیلی نگرانت می شدم


سلام زینب گلم. لطف داری عزیزم. ببخش اینهمه دیر به دیر وقت میکنم بیام خونه ی دخترم و تازه خونه ی دوستاش که خیلی شرمنده م از این نرسیدنا. دیانای گلم رو ببوس که هوز تو حسرت نوشتن پست مشهد و عکسای خوشگلشونم. میبوسمتون نازنینا
مامانِ آینده یه فسقـِــلی
20 تیر 92 11:01










تـــــــــــــــــــــــــــولدش مبارک ...


مرسی عزیز باذوقم
مامان طه
20 تیر 92 16:24
واقعا که شیرینه مثل عسل


لطف داری مرسی زهراجون . حق با توست، عاشقشم

مامان طه
21 تیر 92 11:41
سلام عزیزم بروزم


سلام. به روی چشم. هرجند روزش گذشته
SOOMI
21 تیر 92 22:05
salam khonoma ,ma omadi be ma sar bezanin delemoon tang shode bood


سومی جونم حسابی سورپرایزم کردی. تولد آرکای عزیزم مبارک. عاشق اسمشم. ببوسش و نیلای گلم رو هم
خاله پارمیدا
22 تیر 92 23:03
می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .پیش ما هم بیاین اگه دوست داشتی بهش رای بده کد 269 را به 20008080200 ار سال کن


هزار تا بوس نثار تو و نی نی شکموی خوشگلت. ببینم 999 تا اتو رو میتونی جور کنی
دوست خوبم منو ببخش. من حق رأیم تموم شده ولی سعی میکنم از گوشی دوستان برای نی نی گلت رأی بدم. ببوسش
مامان نیایش
24 تیر 92 22:29
به به اومدی بالاخره فریبا جون دلم برات خیلی تنگ شده بود مبارکا باشه تولد این دختر ناز


قربونت عزیزم. حتماً خونه ی عسلم برید. دوستم سمانه رو که از قبل میشناسین دوست جونا
تازه عکسای تولدش هم دیدنیه
معصومه زن عموی بردیا
8 مرداد 92 16:50
واقعا شیرین تر از عسل


مث بردیای شما زن عمو جان
نیکا
22 مرداد 92 20:43
سلام چه بچه خوشگلی اون رو صورتش جوشه که زشتش کرده ببخشید سواال می کنم


سلام عزیزم. مرسی از محبتت ولی برای نگاههایی که توی یه دنیا زیبایی هنوز درگیر یه نقطه ی کوچولو هستن خیلی متأسفم.
من هیچوقت به خودم اجازه ندادم از دوستم همچین سؤالی بپرسم. شمام ندید بگیر