نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

فضاینده

1392/4/4 15:30
نویسنده : مامان فريبا
6,423 بازدید
اشتراک گذاری

هیچی نمیتونه توی دنیا بالاتر از این پرتابت کنه سمت آسمون که دخترک سه و نیم ساله ی به قول خاله زینب چلچل زبونت به موبایلت زنگ بزنه و با لحن شاد و کودکانه ش بی هیچ مقدمه ای بهت بگه:

"سلام مامانی، من بهت افتخار می کنم، غذات واقعاً خوشمزه بود" بهت بگه: "عاشقتم مامانی"

و بعد همینطوری که ذوقان شوقان داری با بابایی صحبت میکنی که چند و چون ماجرا رو برات بیشتر توضیح بده صداش رو از اون دورا بشنوی که شادمانه میگه :" سورپرایزش کردم! "

الان من در اوجم خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا، بذار بهشتت همینجوری زیر پام بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

ویدا
5 تیر 92 0:15
عزیزِ دلِ مهربونم چه ذوقی کردی ما هم ذوقیدیم مرسی ما رو هم شریک کردی


ممنونم ویدای عزیزم. خیلی دوسِتون داریم
زینب
5 تیر 92 4:00
فریبای عزیزم بهشت زیبایی که اکنون بر اوجش ایستاده ای گوارای وجود نازنینت باد... شاد باشید و سلامت در کنار هم مهربانان


ممنونم زینب گلم، گوارای همه ی لحظه های مادرانه ی دوستای عزیزم فدات
زینب
5 تیر 92 4:26
فریبا جون عکسها رسید به دستت برات فرستادم


البته گلم. الاناست که بنویسمشون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 7:50
چـــــــــــــــــــــــقدر عاشقـــــــــانه ...


عاشقتییییییم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 8:17
پس درست حدس زدم، آنلاینییییییییییییییییییی

سلام


سلام عزیزم، ببخش آف شدم مهربونم
مامان احسان
5 تیر 92 8:57
عزیزم


قربوووونت
مامان آناهیتا
5 تیر 92 9:43
قربونت برم من عزیز دلم که دلم برات یه ذره یه ذره یه ذره شده. عاشقتم.


فدات خاله جون، مام خیلی خیلی دلمون براتون تنگ شده. کاش زودی بتونیم ببینیمتون
مهسا
5 تیر 92 9:53
عزيزم ، دوستتون دارم


مرسی خاله جون، دل به دل راه داره
محمد
5 تیر 92 9:54
بهشت مبارکتون باد


ممنونم عمومحمد
زهره
5 تیر 92 11:20
تو وبلاگم به یه نظرسنجی دعوت شدی یسر بزن!


ممنونم زهره ی عزیزم. به خدا که ببخشید اگه نمیرسم بیام توی این نظرسنجی شرکت کنم، نمیدونم شایدم ...
خیلی دوسِت دارم زهره جون
خاله زهرا
5 تیر 92 11:35
سلام چطوری ؟
با کوچولوت بیا با ی دونه عسک بی مزه آپم


سلام عزیزم، عکسات همیشه عالی و بامزه ست. دلت میاد؟ نگار به اون نگاری رو اینجوری بگی
بوس
مامان آرشين
5 تیر 92 12:37
دلم خيلي يهو خواست آرشين بزرگ شه... و برام از اين سورپرايزا داشته باشه... واحساساتش مثل جودي ابوت يا انه باشه


بزرگ میشه عزیزم، درست مثل جودی ابوت و آنه، آخ گفتی، خیلی حسای نیروانا به اینا شبیهه، عاشق کارتون جودی هم هست فدای آرشینم بشم که روزی سرشار از احساسات زیبای تو میشه فرناز جون
مامان نیایش
5 تیر 92 12:59
وای من قربون اون سورپرایز کردنت شم عززززززززیززززززززززززم قربون اون عاشقتم گفتنت قربون اون افتخار کردنت خوشگلم



فدای تو خاله جونم، خدا نکنه! عاشق شمای مهربونم هستم خیلی زیاد. عاشق نیایش که بهش میگم عروس دریایی!
الهه مامان یسنا
5 تیر 92 20:20
ای جانمممممممممممممممم.......منم سورپرایز شدم فریبا چه برسه به تو که صداش رو شنیدی و کلی کیف کردی....


قربونت دوست همدلم! خیلی دلچسب بود، خیلی! ممنونم که حس منو میفهمی. میبوسمت عزیزم
مامان امیرحسین و کوثر جونی
6 تیر 92 1:19
نوش جونت این همه مهربونی.نوش جونت این همه خوشبختی.نوش جونت...


ممنونم عزیزدلم. میدونم که تو دوست خوبم هزاران بار این مزه ی خوش رو چشیدی. میبوسمت
مامان کارن
6 تیر 92 11:20
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان مهبد كوچولو
9 تیر 92 9:07
مامان فريبا بهشتي كه زير پات گسترده شده گواراي وجودت . چه كيفي كردي وقتي اينا رو از زبون نيروانا شنيدي !!! حالا ميشه بپرسم چه غذايي بوده كه اينقدر به نيروانام مزه داده كه بتونه اينهمه تعريف و تمجيد ازت بكنه . راستي فريبا جون ما هم بهت افتخار ميكنيم


خیلی خیلی ممنونتم مهدیه جون، ایشالا که ارزانی شمام هست هر لحظه
یه سبزی پلو ماهی ناقابل بود عزیزم، گمونم چیزی که خوشمزه ش کرده بود همه ی عشق و وسواسی بود که تا نیمه های شب صرفش کرده بودم که فردا ظهر ناهار بانو و بابایی به بهترین شکلی آماده باشه. از اون روز هر غذایی درست میکنم ذوق میکنه بهم میگه بهت افتخار میکنم. منم همینجور انرژی می گیرم برای ادامه ی راه. الهی مهبد تو هم یه روز اینجوری غافلگیرت کنه حالشو ببری
مامان خورشيد
9 تیر 92 9:25
يعني دنياي ويرون رو مي تونن به لحظه اي آباد كنن.
بهش بگو كه منم بهش افتخار مي كنم. بودنش زيبايي دنيامونه.


عاشقتم مامانی عزیز خورشیدم. بودن شمام افتخار همیشگیمونه، روشنی دنیامونه. میبوسیمتون
الی مامی آراد
9 تیر 92 16:03
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:53
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان بهار
10 تیر 92 11:46
وای چه لطیف! چه عاشقانه! بیشتر اینطوری بنویسید آدم روحش پرواز میکنه!
خوش به حال نیروانا که مامان و بابای هنرمند و بااحساسی داره!



لطیف احساس قشنگته عزیزم. ممنونم. به چشم. اگه دوستان قبول کنن. خوش به حال ما که دوست با احساسی چون شما داریم مامانی عزیز
منا مامان الینا
12 تیر 92 9:49
عسسسسسیییییسسسسس دلم
ماشششششالا هزار ماشششششالاا به این فرشته کوچولومون که یاد گرفته چطور به قلب مهربون مامان فرشته اش راه پیدا کنه

ببوسش هزار و یکی


فریبا جونم یعنی میرسه اون روزی که الینای منم اینطوری دلبری کنه برامون؟


سلاااااااااااااااااام منای من، قربون محبتت. نیروانا دست بوس خاله ی مهربونشه. البته که الینای گل ما هم شیرین زبونیایی میکنه برات بیا و ببین. همینجوری که دلبره فداش شم بذار برات زبون بریزه ضعف کنی براش همینطور. بچلونش از طرف من دلبرکم رو
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:00
چه مکالمه ی شیرین و خوشمزه ای
کلییییییییی کیف کردی مامانی


حسابییییییی، جاتون خالی