نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

واژه پرداز نیروانایی

1392/3/21 19:05
نویسنده : مامان فريبا
4,674 بازدید
اشتراک گذاری

الان از حموم میاییم. داشتم برات آواز میخوندم :

این حقم نیست 

اینهمه تنهایی

وقتی تو اینجایی

وقتی میبینی بریدَََم

...

دیدم توجهت جلب شد ولی چیزی نگفتی. بعدشم یه چن تا آواز و آهنگ دیگه خوندم آب بازی تموم. موقع پوشیدن حوله رسید. داشتم حوله ت رو ورمیداشتم که کف دستت رو بحالت عمودی گذاشتی روی فرق سرت و همینجور کشیدی روی صورتت و ادامه دادی پایین و پرسیدی "مامان اینجوری برید؟" گیج و مبهوت پرسیدم "چی؟؟؟" و تکرار کردی "آقاهه اینجوری خودشو برید؟" و من انگار تازه علامت سؤال ذهنم رنگ باخته باشه از خنده منفجر شدم و گفتم "نه قربونت برم، اون دل بریدنه یعنی جدا شدن، تنها موندن" و تو طبق معمول چشات برق زد. خوشحال شدی و شعر رو اینجوری خوندی و البته با ریتم و آهنگ جدیدی که از خودت درآوردی " وقتی میبینی بریدم، دل بریدم"

حالا که دارم مینویسم میبینم ای وای چه اشتباهی کردم!!! این بریدن که یعنی خسته و درمونده شدن! و همین الان که اومدی پیشم بی درنگ اشتباهم رو برات توضیح دادم واژه قاپ عزیزم!  آخه بدجوری آدم رو غافلگیر میکنی وروجک!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه مامان یسنا
22 خرداد 92 10:18
خواجه امیری گوش میکنی پس. این روزهای منم پر شده از صدای خواجه امیری. قربون نیروانام برم که آدم رو اینجوری غافلگیر میکنه و حواسش جمعه جمعه


جان خودم نمیدونستم کی میخونه، یه دوستمون دانلود میکنه بابایی تو ماشین با صدای کمابیش بلند میذاره ما این وسط حالشو میبریم و نمیفهمیم کدوم بنده خدایی با اینهمه حس خونده، دمش گرم. خیلی قشنگه ترانه ش.
قربونت عزیزم. بانوی همیشه اول
مامان آناهيتا
22 خرداد 92 11:20
منم عاشق اين قاب زدناي تو هم نانازي.


مام عاشق شماییم خاله جون
مامان بردیا
22 خرداد 92 11:58
عزییییییییزم کلی ذوقیدمت


ذوق کردنتون خیلی قشنگه. میبوسمتون خاله ی نازم
مامان پارمیس
22 خرداد 92 16:09
ای جووون. سلام فریبا جونم. دلم واستون حسابی تنگ شده بود.
احسان خواجه امیری رو عشق است و شما را بیشتر


سلام عزیز دلم. منم همینطور. لطف داری وحیده جون. پارمیسم رو ببوس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 خرداد 92 18:43
من الان نمیدونم بخندم یا برم توی فکر یا هاج و واج بمونم

هههههههه

خیییییییییلی باحال بود ...

واژه قاپ


هر سه با هم خوب من قربونت
نگار
24 خرداد 92 14:09
سلام خاله به وبلاگ منهم بیایید


سلام عزیزم، حتماً
مامان بهار
10 تیر 92 11:49

عمرا که از پس این فیلسوف کوچولوها بر بیاییم!!!


حق با شماست دوست خوب من، باور دارم
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 10:50
یعنی حرف رو رو هوا میگیرن این وروجکا
خدا براتون حفظش کنه این نازنین رو



میبینی تو رو خدا! خدا عزیز شما رو هم براتون حفظ کنه