نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

گُل برای گُل

1392/2/11 11:35
نویسنده : مامان فريبا
6,649 بازدید
اشتراک گذاری

گل من قرمز و خوشرنگ و زیباست

گل من مهرَبان مهرَبانهاست

گل من بوستان شادی ماست

گل من آفتاب صبح فرداست

گل من بهتر از هر گل به دنیاست

گل من مادر است و او چه زیباست!

نمیدونم کلاس سوم بودم یا پنجم که این شعر رو سرودم. هوس کردم این شعر رو به فرخنده بادِ امروز برات یادگار کنم و بلند آرزو کنم که روزی مادر بشی و این روزای منو بفهمی کوچولوَک.

یعنی الان که داری منو میخونی چن سالته نیروانا!؟ همه ی گلهای عالم به پات همین امروز و روزی که به یُمن حضور یه فرشته مث خودت، مادر میشی دخترم!

همه ی گلهای عالم به پای مامان عزیزم، مامان عزیز حامدم، خواهرای گلم و همه ی اونایی که عمری برام مادری کردن و مدیون محبتشونم همیشه. همه ی گلهای عالم به پای همه ی دوستای خوبم که مادرن یا قراره روزی مادر بشن،

همه ی گلهای عالم پیشکش روح لطیف همه ی بانوانی که میشناسم.

پی نوشت:

آرزو میکنم روزی که دنیا واقعاً یه دهکده بشه و مرزها از بین بره، همه جای اون، یه روز، روزِ مادر و زن باشه. اینجوری شکوهش صدچندان میشه. شاید الان که داری میخونی اینطوری شده باشه نه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 8:52
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو

ممنون محبتتم بانو! امروزت مبارک
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:54
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



مرسی دوست خوبم، روز تو هم مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:54
هردوتاتون ماهید و نازززززززز

فداااات
مامان تسنيم سادات
11 اردیبهشت 92 8:55
اين شعر رو خودتون گفتيد اونم سوم دبستان ....!!!!
واااااااى ماشالله ....
خيلى قشنگه .... عاليه .....
يعنى يه روز دختر كوچولوهامون مامان ميشن .... واى خدا .....

آره
مرسی عزیزم.
آره فکر کن! اونوقت ما مامان بزرگ بشیم نوه مون رو بغل کنیم ... به به
مامان مهبد كوچولو
11 اردیبهشت 92 9:02
سلام به فريباي گل و دختر زيبا روش . فريبا خانوم روزتووووووووون مبارك . ايشالله كه مادر شدن نيروانا . مانا باشيد و سرفراز

سلام به مهدیه ی عزیز و مهبد قشنگش. امروز بر تو هم مبارک نازنین
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 9:39
فریبا جونم عزیز دلم روز مادر را به تو مهربونترین مادر دنیا تبریک میگم عزیزم و انشالا بتونی نیروانا را طوری تربیت کنی که اونم مثل تو مادری مهربون و صبور و پر از احساس ناب مادری برای فرزندانش باشه

خصوصی داری مامانی

فدای تو منای مهربونم. تو صبورترین مادر دنیایی، برات بهترین پاداشها رو برای این شکیباییت آرزو دارم
و برای الینای عزیزت هم لذت زیبای مادرشدن رو

مامان بردیا
11 اردیبهشت 92 10:26
روزت مبارک فریبا جون.
خیییلی دوست داشتنی بود این پست


مرسی مهدختم. تو دوست داشتنی ترینی. امروزت مبارک. هر روزت مبارک
مامان مهبد كوچولو
11 اردیبهشت 92 10:46
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی نيروانا، روزت مبارک.

فدای تو مهدیه جون! تو هم بی بدیلی! روزت مبارک برای تو و همه ی عزیزانت
عمو حمید
11 اردیبهشت 92 12:26
دخترها عروسک بازیشونم جدیه...از 2سالگی مادرن،مادر عروسکشون،بعد مادر برادرشون،بعد ازدواج میکنند مادر شوهرشون بعد مادر پدرشون و حتی گاهی اوقات مادر مادرشونم هستند...(ایرج کریمی-باغهای کندلوس)
حتی عشق هم به واژه مادر حسادت میکند ...این همه مهربانی خجسته باد.

داداش حمید عزیزم، چقدر لذت بردم از این انتخاب زیبا، درود بر تو و ایرج کریمی گرامی، درود.
من خیلی راه دارم تا اینهمه که گفتی بهم بیاد، ولی عروسک بازی نیروانا رو که میبینم ایمان میارم که این همه زیبایی فقط میتونه توی وجود یه دختر تجلی داشته باشه. برام بزرگترین افتخاره که بتونم مادر باشم، به معنای واقعی کلمه و همونی که همواره پر از زایش مهر باشه. سپاسم از اینهمه سخاوت تو مردادماهی عاشق
محمد
11 اردیبهشت 92 12:29
ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر بر شما مبارک باد

ممنونم، برای شما هم مبارک باد. همیشه شاد باشین
مهسا مامان نورا
11 اردیبهشت 92 12:32
مامانی روزت مبارک انشاله همیشه سالم باشی.

مرسی مهساجونم! برای تو هم مبارک عزیزم
مامان ترمه
11 اردیبهشت 92 13:22
سلام بانوی شاعر
عزیزم
عيدت و روزت مبارك
کنار دخترت و همسر گلت همیشه سالم و پرنشاط

سلام هاله ی نازنینم! برای تو هم مبارک باد! چقدر هوام بوی تو رو داره. ببوس ترمه جانم رو
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 اردیبهشت 92 13:29




خداااااااااای من



چه شاعرانه



چه مادرانه



چه دخترانه



چه عکس قشنگی



چه شعر قشنگی



مجددا روزت مبارک بانوی خوبی ها ...


مرسی از اینهمه نگاه زیبات دوست نازنینم! همه روزت مبارک

خاله رویا
11 اردیبهشت 92 14:51
فریبای گلم روزت مبارک همه ی گلهای عالم پیشکش تو که بهترینی. امیدوارم نیروانای عزیزم مادری چون تو بشه

ممنونم رویای قشنگم. برای تو هم که زیباترین رویای زندگی هستی مبارک باشه. سلام منو به مامان گلت هم برسون. میبوسمت عزیزم.
فرزانه (رشتاک)
11 اردیبهشت 92 17:40
سلام فریبا جان انشاالله روزی مادر بزرگ بشی و بچه نیروانا بیاد و بهت تبریک بگه که میدونم مثل من از الان ذوق نوه ت رو هم داری.
عزیزم روزت مبارک.

سلام عزیزم، ممنونم که حس منو تمام عیار میگیری. دقیقاً همینه که میگی، خیلی دوست دارم مادربزرگ بشم. وای خدااااای من! مرسی
مامان آندیا
11 اردیبهشت 92 19:02
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك



مرسی مامان مهربون. برای شمام مبارک خیلی لطف کردین
زینب
11 اردیبهشت 92 21:43
شعر شیرینی بود...عزیزم روزت مبارک و روز همه مادرهایی که نام بردی و مادرهای آینده ...مثل نیروانا و دیانا... فکرش رو بکن؟!!!!!!!!! الهی


فکرشم شیرینه زینبم نه! به به به این روزا و اون روزا. مبارک تو هم باشه عزیزم
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 11:35
عالی مثل همیشه بانو
روزت مبارک
نیروانای گلم قدر مامان مهربونت رو بدون که نمونه است
همه شادی های دنیا توی قلب کوچکت

عالی مثل توست نه همیشه ی من، نگاه تو نور میبخشه
مامان آوا
12 اردیبهشت 92 17:29
سلام خانمی روزت مبارک امیدوارم که خوش و خرم باشین.

سلام عزیزم، ممنونتم
الهه مامان یسنا
12 اردیبهشت 92 20:31
مامان شاعر و پر احساس روزت مبارک عزیزم که نمونه ای و بهترین مامان دنیا

مرسی عزیزم. به پای تو عمراً برسم
lhlhk vhndk
13 اردیبهشت 92 18:50
پس مامان نیروانای گلمون شاعرم هست ....چه عالی !!!!!!!!!.
منم این روز رو به شما و همه مامانای دنیا تبریک می گم.
ایشاالله که در کنار گلدخترتون همیشه شاد و سلامت باشید...


گاه گاهی عزیزم!
مرسی. تو هم همیشه شاد باشی. بوس برای تو و رادینم
مینا
14 اردیبهشت 92 11:22
سلام فریبا خانوم شما توی این تصویر خون دماغ هستید؟یا من چشم هایم عوضی می نگرد؟


سلام عزیزم. نه کل تعطیلات عید به یه تبخال مزین بودیم خدا نصیبتون نکنه
مامان احسان
14 اردیبهشت 92 14:10
سلام خانوم گل روزت مبارک


سلام. مرسی عزیزم. برای تو هم
مامان آرشين
14 اردیبهشت 92 14:11
حس خيلي خوبي گرفتم با خوندن اين پست مخصوصا با خوندن آرزوي قشنگت ممنون به خاطر القاي اين همه حس خوبشاد باشي


مهربونی عزیزم. دوسِت دارم. گوارای وجودت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 اردیبهشت 92 16:11
صبح روز یکشنبه 15 اردیبهشت، یه سر بیا وبلاگم ...




من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهارناز انگشتای بارون تو باغم میکنه،
میون جنگلا طاقم میکنه
...
کوچیکتم دوست جون
مامان تسنيم سادات
14 اردیبهشت 92 16:16


فردا نيمه ماه ارديبهشت است و....
ادامه كامنت بعدا .....

محبتت منو شرمنده میکنه عزیزم. ممنونتم
مامان خورشيد
16 اردیبهشت 92 9:03
همه روزهاتون در كنار همو مبارك.


مرسی عزیزم. دوسِت دارم :