نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

باورِ رنگیِ باروری

1391/12/28 10:37
نویسنده : مامان فريبا
9,040 بازدید
اشتراک گذاری

روایت تصویری دومین معجزه ای که دیشب تو خونه مون رخ داد؛ در امر تجهیز سفره ی هفت سین به یه نماد خیلی خوشگل دیگه که عاشقشم. عاشقشم چون با دستای ظریف تو رنگ میگیره و زیبا میشه. این تخم مرغای سفالی رنگین، نقش دل پاک تو رو روی خودشون دارن، از این جهت اصل اصلن. اما باور باروری رو با تخم مرغای سفید یکرنگی که توی سفره میذاریم اصالت می بخشیم تا هیچوقت به کپی ها ایمان نیاریم و اعتماد نکنیم. به یاری ایزد توانا، بالنده ی من!

 

روایت تصویری دومین معجزه ای که دیشب تو خونه مون رخ داد؛ در امر تجهیز سفره ی هفت سین به یه نماد خیلی خوشگل دیگه که عاشقشم. عاشقشم چون با دستای ظریف تو رنگ میگیره و زیبا میشه. این تخم مرغهای سفالی رنگین، نقش دل پاک تو رو روی خودشون دارن، از این جهت اصل اصلن. اما باور باروری رو با تخم مرغای سفید یکرنگی که توی سفره میذاریم اصالت می بخشیم تا هیچوقت به کپی ها ایمان نیاریم و اعتماد نکنیم. به یاری ایزد توانا، بالنده ی من!

 

اینجا دیگه خودت رو از قالب خلاص کردی و شوع کردی به بازی رنگها. به گفته ی خودت یه درخت کشیدی. مرحبا

نتیجه ی کار خیلی مطلوب و عالی شد، حظ کردم از این رنگایی که استفاده کردی. اگرچه اولین رنگی که انتخاب کردی سیاه بود ولی با رنگای آتشینی که کنارش نشوندی ثابت کردی که سیاهی هم میتونه قشنگ باشه عشق من! آفرین! کاش منم از تو یاد گرفته بودم و اون تخم مرغ سومیه رو به سَبک تو جون می بخشیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 11:16
خیلی خوبه که آدم یه مامانیه مهربون و با صبر و حوصله ای مثه شما داشته باشه که از تمام لحظه هاش عکس بگیره و به این قشنگی، چیدمان کنه ...

فریبای گلم، خیلی خوشم اومد که تخم مرغهای سفالی رو در اختیار دخملیه گلت قرار دادی تا استعداد هاش شکوفا بشه و اینقدر لذت ببره ...

البته ما هم لذت بردیم

امیدوارم سالی که در پیش رو دارید سرشار از خاطرات رنگی باشه. به خوشگلی این رنگهایی که رو تخم مرغ ها دارن خودنمایی می کنن.

ممنونم عزیزم، شما لطف داری. آدم وقتی حس میکنه تنها رسالتی که توی دنیا داره همینه که مادر خوبی باشه برای بچه ش ناخودآگاه دلش میخواد هر چی که در توان داره صرف کنه براش. البته خیلی خیلی کمبود دارم و خودمم میدونم. همینه که همیشه دعام اینه که خدا کمکم کنه این رسالت رو به زیباترین شکل به انجام برسونیم.
برای شما هم سالی سراسر زیبایی آرزو دارم.

مامان علی خوشتیپ
28 اسفند 91 11:56
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93


قربان محبتت عزیزم. سال نوتون مبارک. خوش تیپ منو ببوس
مامان پریسا
28 اسفند 91 13:05
افرین به دختر خوب و زرنگ. البته با مامان و بابای هنر مند دیگه معلومه دخملی چی از اب در میاد

قربون خاله ی حمایتگر مهربون بریم دربست
مامان پریسا
28 اسفند 91 13:07
سلام فریبا جون. کامنت زیبای بهاریتون که سرشار از مهربانی بود به دستمون رسید و خیییییلی خوشحال شدم که در اخرین دقایق سال 91 دوست عزیزم به یادم بود.

فریبا جون بهترین ها رو برای شما و خانواده ی محترمتون از خدا خواهانم. امیدوارم به تمام ارزوهای زیباتون برسید همیشه لبتون خندون باشه و راه غم از خونتون دورباشه.

سال نو مبارک.

قربونت عزیزم. افتخار میکنم به داشتن دوستای خوبی مث تو که همیشه همراهم هستن. منم باز بهترین سال رو براتون آرزو دارم این سال و هر سال. پریسا جونم رو ببوس
مینا
28 اسفند 91 13:35
سلام ای مادرِ مهربان.
شرط ادب حکم می کند که کهتر به نزد مهتر برود و تبریک عید را عرض کند.اما چه کنیم که "وقتی آدم یه سر داشته باشه و هزار سودا هیچ بعید نیست که مجبور باشه به دقیقه نودی امیدوار باشه که قراره توش معجزه رخ بده"
اونم کامنتای محبت آمیز شماست که همیشه آدم را خجل می کند که چرا انقد درگیر روزمرگی ها و اموراتِ دنیاوی می شود که پاک یادش می رود باید عید را پیشاپیش به یک مادرِ سبز و یک دخترِ صورتی و یک پدرِ سفید(؟)تبریک بگوید و بر این تخم مرغ های فانتزیِ نقشِ نیروانایی و این سبزه های خوشگلِ اِندِ تکنولوژی آفرین بگوید.
عفو کنید
عفو کنید و تربیکاتِ ما را صمیمانه پذیرا باشید خانمِ فریبا

قربونت برم مینای زلال خوشرنگ. چه فرقی میکنه، مهم اینه که به یاد هم باشیم، هرچند سن ادبی تو از من خیلی بیشتره و اینو از کلمه به کلمه ی متنهایی که مینویسی میفهمم. همیشه شادی رو برات آرزو دارم و میبوسمت. به خانواده ی بهاریت سلام منو برسون
مامان حسني
28 اسفند 91 15:15
فريبا جان نازنينم
الهي سال خيلي خوبي با خبراي خوب داشته باشيد
خودت كه بهترمي دوني اخرساله وكاراداره شلوغ سرفرصت ميام ومي خونمت
ازطرف من فرشته هنرمندوخوشگلت را يه ماچ اساسي بكن

فائزه ی عزیزم درکت میکنم. خودمم اساسی درگیر بودم و بعدشم بی اینترنت. شادی رو برای تو و حسنای گلم لحظه لحظه بیشتر آرزو دارم
مامان تسنيم سادات
28 اسفند 91 16:10
خيلى جالب بود برام چون تخم مرغهاى ما رو هم امسال تسنيم رنگ كرد و اونم دقيقا ازاين سبك استفاده كرد و جالبتر اينكه اونم از سياه استفاده كرد در كنار قرمز و زرد و آبى و سبز منم خيلى تعجب كردم كه از سياه هم استفاده كرده
ميدونم نيروانا چقدر ازاين كار لذت برده و چه قيافه جدى هم در حين انجام اين كار مهم به خودش گرفته
تسنيم كه اينقدر خوشش اومده بود كه علاوه بر تخم مرغهاى خودمون تخم مرغهاى عمه اش رو هم رنگ كرد

وای خدای من جدی میگی!!! چه جالب!!! آره هر دومون خیلی لذت بردیم و حتم دارم شما و تسنیم جان هم خیلی از این کار لذت برده باشین. خوش بحال شما و عمه جون
مامان مریم
28 اسفند 91 18:05
شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک


زیبای زیبا بود نازنین، ممنونتم بر تو هم مبارک
مامان یسنا
28 اسفند 91 21:10
جونم رنگین کمون خونه دوست جونم که این همه با سلیقه است

جونم چشای قشنگ تو! میتونست با آفتاب روی شما درخشانتر بشه، حیف. تو رو خدا سفرتون رو تجدید کنین الهه ی من! این بخدا قبول نیستا

صبا
28 اسفند 91 21:20
چه تخم مرغ قشنگی !! هرچی کار نیروانا خوشگله باشه حرف نداره !
یادم میاد وقتی هم سنای نیروانا جون بودم ی تخم مرغی رنگ کردم که ....
آخه رنگ هاش از بالا به پایین سرازیر می شد

حسن این سفالیا به همین بود که رنگ سریع جذبش میشد و شره نمیکرد. منم هر وقت تخم مرغ رنگ میکردم همونجوری میشد که میگی. قشنگ میبینی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:11
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک باد . . .

دوستدار همیشگی ات:

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ



مرسی عزیزم. منم خیلی دوسِت دارم. همیشه بهار باشی گل خوشبو
نازنین (مامان ثنا)
29 اسفند 91 1:14
الهی من فربون اون دستای کوچولو ک انقدر خلاقن و تخم مرغایی ب این زیبایی رنگ آمیزی کردن

قربون شما خاله ی خوب و مهربونم. قشنگ نگاهتونه. مرسی
صبا
29 اسفند 91 20:12
من و ریحانه منتظرتونیم


دیر بهت رسیدم و در سفری عزیزم. میام و مینویسم براتون
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:20
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک

نامهای خدا دوستان مهربانم هستند که بی وقفه بر من میبارند. پاینده باشی مرجانم
پاییزرحیمی
30 اسفند 91 1:30
درود دوست نازنین!
فرارسیدن بهار سبز و دل انگیز برشما و همه ی عزیزانتان خجسته باد. امیدوارم سال جدید برایتان سرشار از شادی و شیرینی و سلامتی و رستگاری باشد.


درود مهربان!
ممنونم از حضور سبزتون اینجا و این خونه. باعث افتخارمه بهارم امضای نیک شما رو داشته باشه. برقرار باشین. خدمت میرسم
مامان سانای
30 اسفند 91 1:47
سال نو مبارک.
امیدوارم سال نو سال خوبی براتون باشه و تعطیلات بهتون خوش بگذره .


ممنونم دوست خوبم. برای شمام شادترین لحظه ها رو در این روزها آرزو دارم
مامان ثمین
30 اسفند 91 4:37
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.


ممنونم عزیزم. برای شمام بهترینها رو آرزو دارم. هماره نو باشین و بهاری
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:12

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .

قشنگ، من و لحظه هام رو سرودی خاله الهه ی عزیزم. میبوسمتون. سال نو برای شما و یسنا و عمومحمدم مبارک
مامان نیایش
30 اسفند 91 11:42
وای خیلی عالی بود خیلی قشنگ حظ کردم به خدا مرحبا به هر سه تاتون همه لحظه هاتون رنگی رنگی

عالی هستی خاله ی گل من، عالی! مرحبا به وجود نازنین تو خونواده ی گلت
مامان نیایش
30 اسفند 91 11:42
دوستتون دارم عیدتون مبارک

عشقی خاله جون، عید شمام مبارک
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:08
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک


ممنونم. سال نوت مبارک دوستم
صبا
30 اسفند 91 23:34
من و ریحانه جون اپیم
منتظرتونیم خاله جون با کلی عکس

در اولین فرصت عزیز دلم
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:05
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد


ممنونم مهسای عزیزم. زیباترین ملودی ها ارزانی وجودتان
مامی امیرین
1 فروردین 92 9:07
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .


ممنونم سمیرای عزیزم. عید و بهارت مبارک. در کنار شاهزاده های گلت شادترین سال رو برات آرزو دارم.
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 11:22
دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

سال نو مبارک



ممنونم مامان و بابای مهربون. همه ی آرزوهای خوب رو براتون دارم
مائده(ني ني بوس)
1 فروردین 92 22:13
سال نوي شما مبارك

مرسی عزیزم، برای شمام فرخنده باد
منا مامان الینا
2 فروردین 92 17:00
فریبا جون سال نو را به تو و فرشته کوچولوت تبریک میگم امیدوارم سال جدید پر از لحظه های شاد و به یاد موندنی باشه واسه هر سه تاییتون


مرسی منای من، منم با تمام وجود سالی پر از شادی و تندرستی برای تو و آقا نوید و الینای گلم آرزو دارم.
مینا
2 فروردین 92 17:53
سلام ای مادرِ مهربان.
شرط ادب حکم می کند که کهتر به نزد مهتر برود و تبریک عید را عرض کند.اما چه کنیم که "وقتی آدم یه سر داشته باشه و هزار سودا هیچ بعید نیست که مجبور باشه به دقیقه نودی امیدوار باشه که قراره توش معجزه رخ بده"
اونم کامنتای محبت آمیز شماست که همیشه آدم را خجل می کند که چرا انقد درگیر روزمرگی ها و اموراتِ دنیاوی می شود که پاک یادش می رود باید عید را پیشاپیش به یک مادرِ سبز و یک دخترِ صورتی و یک پدرِ سفید(؟)تبریک بگوید و بر این تخم مرغ های فانتزیِ نقشِ نیروانایی و این سبزه های خوشگلِ اِندِ تکنولوژی آفرین بگوید.
عفو کنید
عفو کنید و تربیکاتِ ما را صمیمانه پذیرا باشید خانمِ فریبا

میناجون، منو ببخش که اینقدر دیر کامنت پرمهرت رو تأیید کردم که دوباره برام فرستادی. بازم ممنونتم عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
3 فروردین 92 20:42
عیدتون مبارک انشالله همیشه به شادییییییییییی

مرسی خاله ی مهربون ما. ایشالا سال خوشی در پیش داشته باشین.
حنانه
4 فروردین 92 18:25
سلامـ
سال خوبی داشته باشید
با آرزوی سلامتی


ممنونم. شمام شاد باشین و تندرست حنانه ی عزیزم

محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:48
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم.
سال نو مبارک عزیزم

محبوبه ی عزیزم از پیام تبریک قشنگت ممنونم. سال نو برای شما هم فرخنده و میمون باد
مامان احسان
5 فروردین 92 10:56
سلام خانوم گل عیدت مبارک امیدوارم دلت هم همیشه بهاری باشه خوشگلم

متشکرم عزیزم. دل شمام همیشه پر از عطر و بوی بهار باشه الهی
مامان سیدعلی
6 فروردین 92 10:42
افرین به نیروا خانم و این ذهن خلاق. نوروز مبارکم.

ممنونم دوست جونم. عید و بهار شمام مبارک. بر ما ببخش اگه دیر به دیر براتون پیغام میذاریم. تقصیر مشکل ارتباطی اینترنت ما و پرشین بلاگه که نمیتونم برات کامنت بذارم. فدای تو. سید علی گلم رو ببوس
مهسا مامان نورا
6 فروردین 92 12:16
سلام سال نو مبارک سال خوبی در پیش داشته باشید گلم رو ببوسید.

سلام و متشکرم عزیزم. برای شمام سالی پر از اتفاقهای زیبا آرزو دارم
مامان ترمه
8 فروردین 92 3:21

هنر مند باهوش من
چه کردی تو .........
ما
به خدا نابغه ای ماشاا

شما خیلی لطف دارین خاله جون، از مهر و لطفتونه که همه چی رو قشنگ میبینین. عاشقتونیم
مامان آناهيتا
10 فروردین 92 10:42
عيدت مبارك عزيز دلم. آناهيتا كلي با ديدن اين عكساي خوشكل يادت كرد و ازم خواست كه باز هم تخم مرغ رنگ كنه. زود برگرد و بيا پيشمون تخم مرغش رو ببين نازگل بانو.

بازم عیدتون مبارک خاله. حتماً حتماً شدید مشتاق دیدن نوگل فروردینماهیمون هستیم
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 10:48
سلام فریبا جون، اتفاقا من ازتون خواسته بودم که بگیرید غلط املایی ها رو، حالا هم که اولین نظر هستش مال من.



آخه بیشتر وقت ها، من با موبایل و تبلت میام و یه کم سخته.

سلام عزیزم، باور میکنی نوشته بود "اصلاح نکنید!!!" و من با خودم میگفتم شاید دوست داره اینجوری بمونه نوشته ش و برای همین فقط برای اینکه بدونی به نظرت احترام گذاشتم اون یادآوری رو انتهای پاسخم برات نوشتم.
به روی چشم. الان درستشون میکنم
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 13:32
ای جونم ، مرسی از مهربونیت،

ببخشید، من اشتباه نوشته بودم.

فدای تو،

بوووووووووووووووووووووووس


اختیار داری عزیزم، بهانه ای شد که بیشتر از محبتت سرشار بشم. ممنونم. هزار تا بوس
مامان نیایش
15 فروردین 92 10:35
راستی فریبا جون خیلی وقت بود میخواستم ازت بپرسم هی نمیشد راجع به همین میز و صندلی ها که چه جوری سفارش دادین و قیمت هاش چه جوریه؟ممنون عزیزم

سلام زهره ی عزیزم. یه پست بود برای نمایشگاه روز جهانی کودک تهران،
http://nirvana.niniweblog.com/post186.php
اینا رو اونجا خریدم به شرحی که نوشتم. قیمت نمایشگاهیش 99 هزار بود ولی خب مربوط به مهر 91 و نمایشگاه. بعد توی سایت دیدم که مشابهش رو حدود 140 هزار زده. آدرسش رو برات خصوصی میذارم تو وبلاگ نیایش عزیزم.مرسی از توجهت
مامان مهبد كوچولو
18 فروردین 92 14:37
آفرين بانوي هنرمند كوچك . سايه ي پدر و مادر هنرمندت بر سرت مستدام باد

ممنون خاله جونم، زیر سایه ی شما ایشالا
مامان میعاد
20 فروردین 92 19:01
سلام
چقدر خوبه که به دخترتون اعتماد بنفس میدید و براش ارزش قایلید.
آفرین به شما مادر

سلام عزیزم، ممنونم. شما هم به من اعتماد بنفس میدین دوست خوبم. شاد باشین.