نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

تابلویی در راه

1391/12/27 8:02
نویسنده : مامان فريبا
7,911 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بعد از شنیدن تفسیر نتیجه ی تست تو که از روی سی دی برامون توضیح داده شد، این گواهینامه رو از خانوم جلالی گرفتم انگار تو اوج آسمونا بودم. انگار که مدرک پرفسورای تو رو بهم داده باشه. یه حس خیلی قشنگی بود که به همه ی آوردن بُردنای تو برای تست دادن می ارزید. ولی

میدونی چیه آی کیوی من!

این فقط یه خودارزیابیه. انگار بیشتر برای این بدستش آوردیم که فرزندپروری خودمون رو تا الان محک زده باشیم تا استعداد تو رو. برای اینکه ببینیم درست میریم یا نه. به نظرم شناختی که ما لحظه به لحظه از تو و تواناییات داریم رو نمیشه با هیچ تست و نرم افزار ارزیابی ای بدست آورد. مطمئن باش، این اولین آزمون و مدرک زندگیت چیزی از حس مسئولیت پدر و مادری ما به تو رو کم نمیکنه و بلکه زیاد و زیادتر میکنه تا روزی خودت بتونی استعداد و تواناییهای خودت رو کشف کنی و قدم در راه شکوفا کردنشون برداری. ما فقط زمین تو خواهیم بود نهالک نوپا تا اونجایی که خودت ریشه هات رو در ما بگسترانی و تنومند بشی و بر ما سایه بیفکنی. اون روز ما هم به ریشه هات چنگ میزنیم تا از فرسایش و از هم پاشیدگی در امان بمانیم. هماره، تا میتونی، خودت باش نیروانای من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محبوبه مامان الینا
27 اسفند 91 8:46
ممنون از این همه وقت و انرژی و هیجان و عشقی که واسه دخملی باهوش میزارین

فدای محبتت محبوبه جونم. لطف داری. مطمئنم تو دوست خوبم هم همینجور با عشق و با همه ی انرژی به بالندگی الینام مشغولی. پاینده باشین
مهسا
27 اسفند 91 9:47
احسنت خاله احسنت فریبا جان میتونم بپرسم شما کجا زندگی میکنید ؟
باید از شما قدردانی کرد به دلیل زحمات بی وقفتون امیدوارم که واسه ما تازه کار ها تجربه های خوب شما وراهکار های خوبتون کمکی باشه واسه ترقی دادن پیشرفت کوکانمون.

خیلی خیلی ممنونم مهسای عزیزم. بله ما شهر صنعتی مس سرچشمه زندگی میکنیم. دو ساعتیه کرمانه.
من حس میکنم پدر و مادر خوب بودن یه وظیفه ست، این لطفته که منو مورد مهرت قرار دادی. خوشحال میشم این تجربه هام به درد همه ی دوستای عزیزم بخوره. میبوسمتون
مامان آناهيتا
27 اسفند 91 10:41
عالي بود ماماني. ممنونم بخاطر اين متن زيبايي كه كاش همه ما بتونيم بهش عمل كنيم. چه خوب اين موقع اومدم ها. من و آناهيتام مي خواهيم پيشاپيش عيد رو به تو و نيروانام تبريك بگيم تا بعد كه به مراسم حضوري ميرسه. براتون بهترين و باشكوه ترين لحظه ها رو آرزو مي كنيم. بهتون خيلي خوش بگذره. حسابي نيروانام رو ببوس. مواظب خودتون باشيد.

فدای تو دوست مهربونم بشم من، هیچ باورم نمیشد آخرین دیدار ما توی سال 91 به همین زیبایی رقم بخوره. نمیدونی چقدر خوشحالم که پیش از سال جدید تونستم ببینمتون و روی ماهتون رو ببوسم. همه ی لحظه هاتون عید باشه دوست داشتنیهای ما
مامان نوژاجوني
27 اسفند 91 11:45
عزيزم مباركت باشه هم چنين به مامان وبابايي هم خيلي تبريك ميگم ايشاله مراحل بالاترعسل خانم.ماماني خيلي زيبا نوشته بودي مرسي كلي با اين دست نوشته هات حال خوبي بهم دست ميده

قربونت برم دوست خوبم. ممنونتم. اصل حال از آنِ شماست مهربونا. ببوس نوژای منو
مامان ساينا
27 اسفند 91 13:42
چه هديه ايي بالاتر از اين تابلو در اين روزاهاي در تكاپوي بهار بودن ... نيرواناجان اولين و مهمترين موفقيتت را تبريك ميگم و اميدوارم كه هميشه شاهد موفقيتها و شاديهاتون باشيم ...فريبا جون يه خسته نباشيد جانانه به شما و باباي خوب و هنرمند نيرواناجان ميگم و مطمئنم كه زحمات و تلاشهاي شما در بالندگي نهالك نوپايتان بي نتيجه نخواهد بود و در آينده ايي نه چندان دور شكوفا شدنش را خواهيد ديد و به آن افتخار خواهيد كرد و خواهيم كرد

مرسی صالحه ی عزیزم، بی شک عیدی زیبایی برای ما بود و خدا کنه نیروانام توی فرداها به همین زیبایی ازش یاد کنه. ما هم هر لحظه شادی و سلامتی رو برای تو و خونواده ی نازنینت آرزو داریم. ساینای منو ببوس عزیزم. بهارتون پرشکوفه
مامان آرشين
27 اسفند 91 15:11
تبريك پروفسور كوچك


ممنونم خاله فرناز مهربونم. آرشینم رو ببوسین
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 15:37
عزیزم، چقدر لذت بردم ..

واقعا تبریک میگم ... چقدر هم زیبا گفتی فریبا جونم ...

امیدوارم روز به روز شاهد رشد و شکوفاییه دخملیه گلت باشی ...

دوستتون دارم

فدای تو دوست خوب و همیشه همراهم. زیبا دیدی چون زیبابینی عزیزم. منم برای شما و فسقلیِ نازنین آینده تون بهترینها رو آرزو دارم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 15:38
عـــــاشق این قسمت از نوشته ات شدم:

" ما فقط زمین تو خواهیم بود نهالک نوپا تا اونجایی که خودت ریشه هات رو در ما بگسترانی و تنومند بشی و بر ما سایه بیفکنی. اون روز ما هم به ریشه هات چنگ میزنیم تا از فرسایش و از هم پاشیدگی در امان بمانیم."



قربونت برم عزیزم. لطف داری. خودمم خیلی دوسِش دارم راستشو بخوای
مامان آرمیتا
27 اسفند 91 15:45
به به !!!! مبارکه ...مبارکه.... مبارکه....
الهی بهترینهای دنیا نصیب این وروجک زیباروی ما بشه ....به مامان فریبا وبابا حامدش تبریک میگم امیدوارم سالهای سال ما شاهد موفقیت های این خانواده ی افسانه ای باشیم ....آفرین به چنین پدر و مادری ......
ما عاشق این خانواده ی خوشبختیم ......
بهاری سرشار از شادی و آرامش براتون آرزومندیم
به امید دیدار


همیشه شرمنده ی دریای محبتتونم مهری خانوم عزیزم. بسیار ممنونتونم. آفرین به شما و عشقتون که همه ی دلها رو فر میگیره حتی در دورترین فاصله. مام عاشق شما و خانواده ی عاشقتون هستیم. پر از مهر، پر از صفا و پر از نور و خوشبختی. همه ی آرزوهای خوب رو براتون دارم، این سال و همه سال. دست و دلتون رو میبوسم
مهری ولیان
27 اسفند 91 15:52
سلام فریبا جان سال نو پیشاپیش مبارک
منتظر دیدارتون در شمال هستیم
فریبا جان ! می خواستم اگه زحمتی نیست و دوست داری به وبلا گ دوستم الهه جان ( سوژه ی قاصدک ها) سر بزنی ممنون
فکر می کنم کتابی که چاپ کرده به کار نیروانا جان و دوستاش بیاد لطفا خبرم کن

سلام مهری خانوم عزیزم. ممنون لطفتونیم بانو. نمیدونم برنامه چیه ولی هر چی که هست در اولین فرصتی که بخت یاری کنه بر خوان مهرتون مینشینیم. بهار، تابستان، پاییز یا زمستان در حضور شما همیشه بهاره.
چه لطف بسیاری کردین منو به خونه ی دوستتون مهمون کردین. دلم میخواد این کتاب رو داشته باشم و شک ندارم که "دشت الفبا" یی پر از لاله و شقایق باید باشه. در اولین فرصت بدستش میارم و خیلی دلم میخواد نوگلهای دوستای عزیزم هم به داشتن این دشت فرابخونم. ممنونم بانو.
میبوسمتون. سال نو برای شمام خجسته باد
مامان تسنيم سادات
27 اسفند 91 16:05
چقدر عالى ....!
اين لوحى كه اونا دادند واقعا مثل مدرك پرفسوراى نيرواناست چون به منم همين حسو داد
خيلى جالب بود برام خودتون حدس مى زديد كه بگن در زمينه علوم تجربى استعداد داره..؟
ايشالا كه در هر راهى قدم ميزاره موفق باشه و در مسير رشد و تكامل و بالندگى باشه و باعث افتخار پدر و مادر و خانواده تون باشه اين نيروانا خانم گل.


ممنونم دوست خوب من و این حس زیبات برای من و دخترم. حقیقتش ما اصلاً حدس نمیزدیم نتیجه ای که میگیریم به این شکل باشه. میدونی به نظر مااین طبقه بندی علوم به تجربی - پزشکی، ریاضی - فنی و انسانی بعنوان گرایشهای اولیه و بعد ورزش و هنر بعنوان گرایشهای ثانویه خیلی کلی ه، و تازه کلی هم با خودمون کلنجار رفتیم که چرا ورزش و هنر ثانویه و در کنار اون سه گرایش هستند. البته قطعاً این شیوه ی دسته بندی علوم و گرایشها و نحوه ی تست گیری و ارزیابی اونا، نتیجه ی سالها علم و تجربه ست وما با دانش و تجربه ی کممون نمیتونیم به این راحتی در موردش قضاوت کنیم. همینه که بهش احترام میذاریم و میپذیریمش، نه به عنوان تنها تابلوی راه که اولین تابلوی راه و برای همین باز هم تلاشمون رو میکنیم که به خودمون و نیروانا کمک کنیم خودش و تواناییاش رو کشف کنه.
تسنیمم رو ببوس دوست خوب من
مامان هستي وهانا
27 اسفند 91 16:17
سلام فريبا جان به خانم دكتر هنرمندمون تبريك ميگم .
نوروز پيشاپيش مبارك و آرزو ي سالي سرشار از خوشي،سلامتي وموفقيت برايتان دارم

سلام عزیزم و منم خیلی خیلی ممنونم. سال 92 رو برای شمام پر از شادی و تندرستی آرزو دارم گل دخترای نازنین رو ببوسین
نگار
27 اسفند 91 18:06
سلام به خاله و نیروانا جون
مژدهنوید دارای وبلاگ میشود و لینکتان می کند
مطالب تان زیباست

سلام نگار عزیزم. به سلامتی و مبارکی ایشالا. جونم به نوید آقای گل و این خواهر عزیزش. میبوسمتون. زیبایی نگارم
مامان آوا
28 اسفند 91 1:01
موفق باشی نیروانای عزیز

ممنون خاله ی خوب و مهربونم
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:34
عزیزم امیدوارم دخترتیزهوش ماهمیشه ودرهمه مراحل زندگیش موفق باشه

ممنونم دوست عزیزم. برای شما و ثمین نازنین هم همیشه شادکامی رو آرزو داریم.

گلناز
29 اسفند 91 2:59
فقط می تونم بگم بی نظیری که می تونی یه همچین دختر بی نظیری را داشته باشی. لیاقتت همینه و از ته دلم براش بهترینها را آرزو می کنم.

کوچیکتم گلنازم. در مقابل تو که هیچی نیستم بانو! ممنونم از دل و نظر مهربونت که همیشه باهامه. دوسِت دارم بینهایت و دخترای نازت رو. میبوسمتون بی نظیرها
مامان نیایش
30 اسفند 91 11:40
برات آرزوی موفیت دارم توی همه لحظه لحظه های زندگی نیروانا دختر کمال فریبا جون بهت تبریک میگم هم به خاطر اینکه عالی هستی همیشه و هم به خاطر دختر گلی که داری پرورش میدی موفق باشی

ممنونتم زهره ی من! اعتراف میکنم که بدون حضور و دلگرمی شما دوستای خوبم هیچی نمیتونستم باشم و نیستم. مرسی که هستین و همیشه حمایتم میکنین. میبوسمتون عزیزای من



مامان ترمه
8 فروردین 92 3:17
سلام عزیزانم
عیدتون مبارک
ببخشید که موفقیت نیروانا رو دیر تبریک میگم
عزیزم قدم به قدم زندگیت پر از پیروزی


سلاااااااام خاله هاله ی گلم. ممنونیم که اومدین. عید شمام مبارک خاله جون. ترمه ی ما رو ببوسین. خیلی دوسِتون داریم