نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

پلنگانه

1391/11/25 0:16
نویسنده : مامان فريبا
8,695 بازدید
اشتراک گذاری

ای کمین گرفته، پلنگانه در دلم

                                                                    تا آهوی تو، کی، به کمینگاه می رسد

هنگام وصل ما، به بام بزرگ شهر

                                                                    وقتی که سیب نقره ای ماه، می رسد

 

                                                                                                  (بیاد صدای کوروش یغمایی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 1:23
من فکر کردم فقط من و مامانِ تسنیم بیداریم

نگو شما هم آره؟!


میبینی تو رو خدا! این وروجکم هنوز آنه آنه و هیچ خستگی نداره. تازه این عکساشو دیده میگه بیا بازم صورتم رو رنگم مالی کن، انگار نه انگار که تازه از حموم اومده و لای ابروهاش هیچ جوره پاک نشد تا بره حموم
بوس به شب زنده داران عاشق
مامان تسنيم سادات
25 بهمن 91 1:24
به به شما هم كه بيداريد
واى اين خانم پلنگه رو .....



مام اضافه شدیم به جمع باحالا مگه نه
قربون نگات
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 1:24
واااااااااااااای ... پلنگ ؟!!!

پروانه بیشتر به صورت دخملی ها میاد


قربون رمانتیکیسمت بشم من!
حالا ما دخترمون هوس کرده پلنگ بشه، چه ایرادی داره، دله دیگه. نه نگفتیم بهش. خداییش پلنگ هم بهش میادا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 1:25
هنر ِ شماست یا بابایی؟


به من میاد از این کارا بلد باشم تک خاله جون !؟ البته که هنر باباییه ولی خب روی جلد قلمای گریمش یه مدل اینجوری داشت که نیروانام اش خوشش اومد. دور چشاش کامل سفید بود که ما نخواستیم زیاد به محدوده ی چشمش نزدیک بشن رنگا.
مرسی از توجهت. دفعه ی دیگه برای دل قشنگ تو پروانه ایش میکنیم باشه؟
محبوبه مامان الینا
25 بهمن 91 7:38
وااااااااااااای کوروش یغمایی رو خیلی دوست دارم
چه پلنگ جذابی
کار هنریه مامانه این پلنگ خوشگل؟

مرسی تفاهم، مخصوصاً این آهنگش که یه دنیا خاطره داره و وقتی صورت نیروانا رو پلنگی کردیم هی توی ذهنم قلقلک میشد که من چه خاطره ی خوبی از پلنگ دارم که یهو این ترانه و شعر یادم اومد. دوسِش دارم
کار بابایی عزیزم. ما فقط تشویق میکنیم
مامان بردیا
25 بهمن 91 8:08
عزیزم تو هر جور به ما رخ بنمایی دنیا دنیا زیبایی رو مهمون چشمامون میکنی.چه پلنگ نازی شدی

فدای بارون نگاهت که همه جوره رحمته.
مامان مهبد كوچولو
25 بهمن 91 9:57
چه پلنگه خوشگلي !! قربونش برم من . خانم پلنگه منو نخوري ها ؟!؟!؟!
آْفرين بر دستان هنرمندي كه همچين با ذوق اين نازدونه رو پلنگي گريم كرده ...

قربون شما خاله جون، نه من فقط یه چن تا نعره کشیدم پلنگانه، جاتون خالی بترسین یا بخندین!
مرسی، بابایی هم تشکر میکنه
مهسا مامی کیارش
25 بهمن 91 10:40
چه پلنگ خوشمل و دوست داشتنی شدی عزیزم


مرسی خاله، یه پلنگ اهلی ام. دوسِتون دارم
مامان آناهيتا
25 بهمن 91 11:27
اي جوووووووووووووووونم. اين پلنگ كوچولوي ناز كيه؟ ميشه معرفي كنيد.

کوچیک شما خرس قطبی!!!
مامان یسنا
25 بهمن 91 12:12
وای یه روز توت فرنگی یه روز پرنسس برفی. یه روز پلنگ نمیگی ما ضعف میکنیم واست. آخه فکر ما رو هم بکن فریباجون. غش کردم واسش پلنگ چشم قشنگه

فدات عزیزم،
یهو این یادم اومد:
با صدهزار جلوه برون آمدی که من
با صدهزار دیده تماشا کنم تو را

تابلوی خوشنویسی این بیت، اولین کادویی بود که به باباحامد داده بودم.
بچه م به باباش رفته انگار
خدا نکنه موجبات اذیتت شده باشم الهه ی نازم.
ین روزا به خودمم دیر میرسم میبینی!!! و میدونم که میبخشی
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 12:19
واااااااااااااااای پلنگتم خوشگله...آی اگه همه پلنگا این شکلی بودن من هر روز تو جنگل بودم

فدای مهربونیای این خاله ی قشنگم برم من! شما آهوی دشتی
مامان نوژاجوني
25 بهمن 91 13:40
چقده ناز شده اين پلنگ خانم .بووووووووسسسسسسسسس

مرسی خاله جون، چشاتون نازه
زینب
25 بهمن 91 14:23
جیگرترین پلنگ دنیا!!!!!!!!!!!!!! ماچش کن حسابی

قربونت مهربون ترین خاله ی دنیا. خیلی دوسِت داریم
نازنین (مامان ثنا)
25 بهمن 91 17:36



مامان مینا
25 بهمن 91 19:07
چه پلنگ نازی....
پلنگ شدنت منو کشته خاله جون....
دختر تو دیگه کی هستی...

قربونت خاله جون، تازه یه نعره های پلنگی هم میکشم که نگو!!!
مهربونی خاله، مرسی
مامان مینا
25 بهمن 91 19:08
فریبا جون به جای من یه چند تا بوس آبدار ازش بکن من دلم خنک بشه...

ای به چشم، شمام بیزحمت متقابلاً ریحانه جون رو ماچ آبدار بفرمایید
مامان پارمیس
25 بهمن 91 19:21
عزیییییزم. بعد از دختر توت فرنگی حالا شدی پلنگ زبل!! شاهزاده ی دوست داشتنی. عاشقتم. خیلی زیاد.
راستی فریبا جون میدونستی این جناب کوروش یغمایی همشهریه منه و یه نسبت دوری هم با ما داره!!

وای خدای من جدی میگی! عاشق سَبک و خوندنشم. با آلبومهای ماه و پلنگ، سیب نقره ای و تفنگ دسته نقره ش یه عالمه خاطره دارم. چه سعادت بزرگی نصیبم شد اینو گفتی، بیشترِ بیشتر عاشقتم عزیزم
صبا
25 بهمن 91 22:39
واااااااااااااای خدا.
چقدر خشگل و بانمک شدی نیرونای عزیزم.
فدات بشم پلنگ کوچولو

مرسی صباجونم. خدا نکنه. همیشه سلامت باشی
مامان نیایش
25 بهمن 91 23:01
وای پلنگه چشم قشنگه رو قربون
فداش شم
به به بازم هنرای بابایی حتما هزار ما شاالله
فریبا جون چه جوری راضی شدی صورتشو رنگی کنه بابا
خیلی ماهه پلنگ هم که میشه ماهه
حالا یه چیزی بگم نیایش کنارمه عکس رو دیده میگه این نیروانا نیست؟
میگم چرا عزیزم آفرین نیرواناست
میگه چرا مورچه ای شده
میگم نه بابا مورچه نیست اینا خوب نگا کن بیا جلو تر نگاه کن
میگه اها فهمیدم شکل هاپو شده
میگم نه بابا عزیزم پلنگه شکل پلنگ رو صورتش نقاشی کرده میگه نه پلنگ که صورتیه
اینم از ماجرای کامنت ما نیروانا خوشگلم به بزرگی خودت ببخش نیایشه دیگه
راستی این جوری دیگه اون حالتی که اون روز تو کلوپ براش پیش اومد فکر کنم حل بشه

آی قربون تو نیایش چیزفهمم بشم من! خب راس میگه بچه، هر چی پلنگ دیده صورتی بوده عین نیروانا! برای همینم بود که نیروانااین مدل رنگ مالی رو که دید، حال کرد صورتش این شکلی بشه که پلنگ متفاوتی باشه! خودش گیر داده هی رو دست و صورتش رنگ مالی کنه. ساینای گلم برای تولدش یه سری قلم گریم خریده که خیلی پدر مادر دار به نظر میرسه و من با خیال راحت ازش استفاده میکنم. اونشب دلم نمی اومد پاک کنم صورتش رو. کلی پنبه و کرم مصرف کردم تا پاک شد. تازه ابروهاش تا حموم نرفته بودیم همینجور ته رنگ داشت.
این علاقه مندیش نشون میده داره با ترسش کنار میاد و مام خوشحالیم ولی فکر میکنم هنوزم از قیافه هایی که به دلش نچسبه دوری میکنه. اونم حل میشه کم کم.
مرسی خاله زهره و نیایش عزیزم! خیلی دوسِتون دارم. با اینهمه مهر و نگاه قشنگتون
مامان مریم
28 بهمن 91 12:15
خیییییییییلی خوشگل شدی جیگر خاله...آفرین به این سلیقه ات ..منم عاشق ببر و پلنگم.. من که دیگه خاطرخوات شدم دربست...

چشاتون قشنگه خاله جونم. چه تفاهمی داریم ما!!! منم عاشقتونم
مامان خورشيد
28 بهمن 91 14:55
چه جالب دخترا هميشه دوست دارن پروانه بشن، پلنگ خيلي جالب بود برام.

بسکه با باباش پلکیده بچه م
مادر کوثر
28 بهمن 91 15:00
عزیزممممممممممممممم
پلنگ کوشمولوی من
چه شعر زیبایی

زیبایی خاله ی مهربونم. کوثر رو ببوس



ستاره زمینی
30 بهمن 91 9:34
وای پلنگه پلنگه چشم قشنگه..............

چشاتون قشنگه خاله جونم

مائده(ني ني بوس)
1 فروردین 92 22:16
اين پلنگه چقدر شيرينه

نگاهت شیرینه خاله جون، مرسی