نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

احسانِ مامان احسان

1391/9/8 9:21
نویسنده : مامان فريبا
4,858 بازدید
اشتراک گذاری

يه بار ديگه مجبورم اين قطعه ي هميشگي رو در برابر مهر بي پاياني بكار ببرم كه هم اينك چشام رو از شدت تعجب تا منتها درجه از هم گشاد:

نه سبز پوشيده بودم

و نه دست تكان داده بودم در باد،

كه اينهمه سار بر سرم ريخت

اينهمه سار بر سر من

طعنه ي آسمان است شايد

به عريانيَم!

 

دوست نازنين من،‌مامان احسانِ عزيزم! من شايسته ي اينهمه مهر نيستم. بزرگواري بزرگوار. سپاسگزار مهر بي بديلتم. اميدوارم نيروانام قدر اين دوست خوبش رو تا هميشه بدونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نوژاجوني
8 آذر 91 9:35


كوچيكتونم
زینب(عمه آرتمیس)
8 آذر 91 10:29
سلام فریبای عزیزم,من احسان کوچولو ومامان مهربونش نمی شناسم,اماازوقتی که درنی نی وبلاگ عضوشدم یه عالمه دوست خوب پیداکردم.دوستانی که ندیدمشون اماباتمام وجودم دوستشون دارم و یقینا احسان جون ومامانش هم مصداقی از همین دوستان هستند.
به امیداینکه بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم

سلام زينب عزيزم،‌ چه شيوا گفتي، منم يه عالمه دوست دارم كه نديد عاشقشونم. مجازي نيستن،‌حقيقيِ حقيقين، چون منم دقيقاً مث تو با تمام وجود دوسِشون دارم به اميد ديدارت عزيزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
8 آذر 91 10:37
وای چقدر دوست داشتنی این دوستی های دنیای مجازی
به امید روزی که هم درکنار باشیم و محبت ها مون را از همدیگر دریغ نکنیم

خيلي زيباست مرضيه جونم، حق با توست. منم اين اميد و آرزوي قشنگ رو در دل ميپرورم، هماره
مامان خورشيد
8 آذر 91 14:27
چقدر ديدن اين محبت ها در اين روزگار بي مهري لذتبخشه. چقدر حضور اين فرشته ها غنيمته كه باني اين مهرآفرينيها هستند.

عاشق اين فرشته هاي مهرآفرينم، و مادراشون كه خودِ مهرن
مامان احسان(معصومه)
8 آذر 91 14:49
سلام فریبا جان کاری نکردم عزیزم باور کن نیروانا رو خیلی دوست دارم ودوست داشتم که نزدیکه هم بودیم تا میتونستم توی جشن تولد گلم شرکت کنم

فدات فدات بعد دوباره برات مينويسم الان فقط بايد بدوم به سرويس برسم
مامان احسان
8 آذر 91 14:51
باور کن که مهرورزی هیچ وقت دلیل نمیخواد


بی دلیل دوسِت داریم معصومه جان
صبا
8 آذر 91 20:33
تقدیم به شما و نیروان و لطف بی انتهاتون .

آینه ای در مقابل آینه ات میگذارم
تک خاله کوووثر جوووووني
9 آذر 91 0:09
شيطونه ميگه: ما هم وبلاگ بسازيم , يه پست واسه تولد نيروانايي بذاريم

آره خب ..... نمي خواييم کم بياريم آخه ...

مجددا و پيشاپيش تبريک دست خالي ما رو با سخاوت بي حدت بپذير نيررررواااانااااييي جوووووون

تک خاله ی کوثرجونی عزیزم!
شما سرشاری چون سبدت پر از محبته. من کم میارم چون در مقابل لطف و محبت شماها هیچ ندارم عشقتون رو با تمام وجود در بر میگیریم
تک خاله کوووثر جوووووني
9 آذر 91 0:13
راستييييييي ..... عاشق پست گذاشتن هاتونم .... کوتاه اما پر محتوا و از همه مهمتر زود به زود ..
ماشالا ....

اگه دوست داشتيد سري به اين آدرس خواهر زاده من بزنيد
Kowsar.niniweblog.com

کوثر جيگر مامان و بابا

فدات عزیزم، انرژی خوب دوستامه که اینو باعث میشه. مهرت مستدام گلم. حتماً. حدس میزدم شما خاله ی کوثر جون باشین ولی مطمئن نبودم. حتماً خدمت میرسم عزیزم. ببوس نازگل قشنگت رو تک خاله جون

مامان نیایش
9 آذر 91 8:35
برای تو و همه دوستای نازنینت

برای خودت میفرستم همه ی بوسه های دنیا رو به قدرشناسی



مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 آذر 91 11:35
پست جدیدی نبود
اومدم یک سلامی بدم و برم
بازهم تولدت مبارک نیروانا جونم فقط دو روز

فکر کنم مامی سخت مشغول تدارکات است

مرضیه جون درست گرفتی عزیزم. البته فکر نکنم تدارکاتم به زمان برسه ولی خب همینجور در تلاشم تا حداقل فاصله رو داشته باشیم. دعام کن. جای همه تون خالیه. با تمام وجود میگم عزیزم
صبا
9 آذر 91 23:14
تقدیم به خاله فریبا و نیروانا و همه ی طرفداراش مخصوصا مامان احسان . بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
فدای شما خاله جون و نیروانا جوت بشم . چند وقت است که دلم هوایت را کرده ببین این عشق چه ها که نکرده . عاشقتونم .
این همه بوووووووووووووووووووووووس برای اوست )واسه ی نیروانا و خاله فریباست ( شیفته ی خودتون و بلاگتونم .

ممنونم صبای نازنین. خوشحالم که یه دوست جونِ خوبی مث تو دارم. منم بووووووووووووووووووووووووووووووس
واقعاً این عشق چه ها که نکرده

مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 10:47
سلام مامانی گلم
تولد این خانم خوشگل مبارک باشه....
امیدوارم در کنار مامانی و بابایی خوش باشی دختر نازم


سلام عزيزم،‌خيلي لطف كردين تشريف آوردين ممنونم. ببخشين نميدونم چرا اينجوريه . شايد از مرورگرتون باشه. در هر حال بسيار افتخار دادين كه با وجود اشكال توي اين پست برامون يادگاري قشنگتون رو گذاشتين. تسنيم سادات گل رو ببوسين تا خدمت برسم
مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 10:49
هر کاری کردم نظرات پست بالایی باز نشد ببخشید اگر این پایین گذاشتم .....
تولدت مبارک نیروانای عزیزم

شرمنده ي محبتتونيم خاله جون،‌خيلي لطف دارين ممنون