نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

سلام به دوستاي جديدِ ما

1391/5/2 8:01
نویسنده : مامان فريبا
4,310 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي عزيزم كه براي اولين بار ميايين خونه ي من، خيلي خوش اومدين. قدمتون به روي چشم. اين عكس من كه توي ويترين رفته بابت جايزه ي مسابقه ي اتاق من از طرف ني ني وبلاگ عزيز بهم هديه شده. همه ي دوستاي مامانم ميگفتن كه اين عكسها خيلي كوچيكه و واضح نيست. خب راست هم ميگن. اگه دوست داشتين عكسها رو بهتر ببينين و اگه با ديدن عكسهاي اين پست خيلي راضي نشدين،‌ اينجا كليك كنين و فايل رو دانلود بزنين. اميدوارم هميشه دوستاي من بمونين. همه تون رو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سارینا
2 مرداد 91 11:28
وای خاله چه جالب بودددددددددد . چه ذوق و سلیقه ای . ماشالله ماشالله به این همه هنر . دست بابایی نیروانا درد نکنه خیلی کاراشون جالب بود . نیروانا جان قدر بابا مامان مهربون رو بدون . خاله گلی بهتون تبریک میگم بخاطر برنده شدن در مسابقه اتاق من واقعا که حقتون بوده خیلی از تزیین اتاق نیروانا خوشم اومد . خوش باشید همیشه


مرسی عزیزم، بابت اینهمه انرژی مثبتت ممنونم. سارینام رو ببوس
مامان زهرا
2 مرداد 91 12:17
سلام
ماه رمضان بر شما مبارک
نماز و روزه هاتون مقبول
باز هم تبریک مجدد ما را پذیرا باشید
نیروانا را ببوسید


مرسی عزیزم. رمضان شما هم مبارک. بابت تبریکهای پرمهرت ممنونم ازت. ببوس زهراجون رو.
sepehri
2 مرداد 91 13:01
خیلی قشنگ بود کار چوب کار نجار بود یا دستگاه خاصی داشت؟


ممنون عزیزم. همه ش کار بابای نیرواناست! بابا حامد عزیز، البته بغیر از تخت سفیدش که آماده خریدیم و براساس حس خوبی که بهش داشتیم طرح بقیه رو ریختم و بابایی اجرا کرد


مامان نیایش
2 مرداد 91 13:38
عزیز دلم خیلی این عکس نازت رو که تو ویترینه دوست دارم
بهار سمت نگاه توست کودکم...
دوستت دارم نیروانای عزیزم مبارکت باشه هم جایزه ات که رفتی تو ویترین عروسک فرنگی!هم اتاق خیلی خیلی قشنگت که حاصل ذوق مامان و باباست عالی بود عکس ها خیلی خیلی قشنگ و هنرمندانه دست مریزاد به بابایی و البته به مامانی خوش به حالت نیروانا جون


فدای مهربونیا و چشای خوشگلت خاله زهره. زیاد به ما لطف داری و بر کسی پوشیده نیست. خوش بحال همه ی ماها که برکت و نعمت دوست و دوست داشتن شامل حالمونه. بهار سمت عشقه. فدات
الهه مامان یسنا
2 مرداد 91 15:51
الان دیگه خق مطلب ادا شد و معبوم شده که چقدر بابا حامد زحمت کشیده واسه اتاق گل دختر!!! ممنونم که وقت گذاشتی و عکسها رو آپلود کردی. من که عاشق اون زرافه ام


فدات الهه جون. ممنونم برای اون نگاه گرمت و انرژی قشنگت که منو به اینکار واداشت. واقعاً شرمنده ی دوستام بودم و اول از همه تو که نتونسته بودم براتون عکسای واضحتر بذارم. الان احساس میکنم دِینم رو به این صمیمیت قشنگت و این نگاه پر مهرت ادا کردم. البته منم یه نقش کوچولوی کوچولو ایفا کردم و اون بره ی جای تعویض نیرواناست که الان بعنوان پادری استفاده میشه. با کلی کاموا و تاپ بافتنی کهنه ی خودم درستش کردم فقط برای اینکه کارِ دست خودم یادگاری بمونه. قیافه ی خودم رو حین درست کردنش نمیتونستم در ملأ عام بذارم، درک میکنی که !؟ . یسنام رو ببوس
راستی زرافه هم قابلت رو نداره. یه فکرایی داره تو سرمون چرخ میخوره که بعدنا شاید ازش بنویسم. فدات

مامان بنیتا
2 مرداد 91 20:04
سلام
ممنون که به ما سر زدید نیروانا جون تبریک میگم خاله هم برای اتاق خوشگلت هم برای داشتن پدر ومادر با سلیقه


فدات عزیزم. چشات قشنگ و خوب مبینه. من هیچی نیستم جز نظر مهر دوستای گلم
هاله
2 مرداد 91 22:32
نیروانا جون قربون شکلت برم که مثل فرص ماه میمونه
فریبا جون و آقا حامد بهتون تبریک
برنده شدنتون در مسابقه اتاق من واقعا که حقتون بوده خیلی اتاق نیروانا عالی و پر از انرژی هست خوش و سلامت باشید همیشه


مرسی عزیزم، نور هاله گونه ی خودت قشنگ و ماهه. سپاس از مهرت دوست نازنینم. گرمای وجود خودته که به ما هم انرژی میده. فدات. ترمه جانم رو ببوس
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 10:51
نیروانا جون کلی با دیدن عکس ویترنت خوشحال شدم.ایشالا تو همه ی مراحل زندگیت برنده باشی.


مرسي خاله ي مهربونم. ايشالا روشا جونم هميشه برنده و موفق باشه
مامان ساينا
3 مرداد 91 15:27
واقعا كه بابا و مامان هنرمندي داري نيرواناجان...قدرشون رو بدون


دوستاي انرژي بخشِ هنردوستمون رو بگو. خوش بحالمون